Nilayy95 sanırım betanız 36 gelmişti ama böyle anlamanız çok zor. imkanınız var ise tekrar dan kan veriniz. Teste göre koyulaşmış görünüyor
Nisannurr Nilayy95 yarın gidecem kan vermeye ama gitmeden içim rahatlasın istiyorum kasık ağrım var daha öncede 2 kimyasal gebeliğim var korkuyorum biraz
Nilayy95 Nisannurr kasık ağırısı genelde normal gebeliklerdede oluyor 12.haftaya kadar devam edebiliyor rahim genişlediği için. içinizi ferah tutun
Lostrs Nisannurr Merhaba, test sonuçlarınız ne durumda, sağlıklı ilerliyor mu acaba ? Bende daha önce kimyasal geçirmiştim, idrar testlerim silik çıkıyor da cuma kan vermeye gideceğim.