Senanur07 İlk bebeğime hamileyim hastane çantası hazırlamaya başlayacağım yavaştan. Pişik kremi hangisini önerirsiniz tecrübeli anneler
staRmama Senanur07 mustela ve bepanthol kullanıyorum bana bepanthol daha iyi gibi geliyor bir kere sürünce bile faydası oluyor
Oyku3005 Senanur07 kızımda Bepentol aldım memnun kalmadım sudokrem en iyisi azıcık sürsen bile etki ediyor oğluma da ondan aldım kulllacam☺
Senanur07 Hsny_6 bilmiyorum izlediğim videolarda hastane çantasına koyuyorlar ama gerek olur mu bilemedim
momkrm19 Senanur07 bence koy ilk kakası koyu siyah oluyor bazı bebeğin poposunu kızartıyor o, belki sürersin seninki de kızartırsa 😊
Gzemseen Sudocream 3 buçuk yaşında oğlum bebekliğinden beri kullanıyoruz 1 kere sürmem neredeyse yetiyor hemen geçiriyor
MNGsy Hamilelikte yaz aylarina geldiği için mustela kullanmıştım pişik olduğu için yetiskinde bile anında etkisi var kuruma hissi verip dakikalar içersinde ağrıyı kesiyor sudocrem de etkili mustela ve onu oneririm
Gamzeli_03 Senanur07 pişik için yeşil tüp arko krem tek geçerim valla iki bebeğim de de onu kullandım önerdiğim herkes de dua etti kesinlikle tavsiyem tecrübe ile hemde hiç pişik yaşamadık
momkrm19 Senanur07 yenidoğana önermiyorlar diye görüyorum ama ben sudocrem tek geçerim bezi bırakana kadar hep kullandım
Hsny_6 Sudokrem ve bepanthol içerik temizliği bakımından düşük puan almış. İnstagramda içerikleri ne sayfasından bakabilirsiniz.. sudokrem 0/100