Eliffyamann redflowers ikisinde de alttan başlayıp göğüs altına kadar çizgim oldu, biri kiz biri erkek
deletedmom43191 redflowers ilk 2 gebeligimde asagidaydi 2 oğlum var bunda kıza hamileyim çizgi yok 😊😊
Nilayy95 redflowers benim alttan aşağıya iniyor erkek :) hurafe olduğunu düşünüyorum. önceki gebeliğimdede yukardan aşağı idi yine erkek ti :)
Glhayat_54 Göbek cizgisi olması için karnının baya büyümesi lazım ozamana kadarda zaten cinsiyetini doktordanda öğrenmiş oluyoruz 😂
redflowers Glhayat_54 ben öğrenemedim 13+5 de 😭 haftaya randevum 18 haftada olucak inşallah öğrenirim devlet takıplıyım
Ardennnnn redflowers benim ilk cocgumda (erkek)baya sutyenimin altına kadar vardı çizgi ki beyaz tenli olmama rağmen sarı sarı tüylerim oldu ama bunda daha hiç bişi yok ama bakalım cinsiyetini daha ogrenmedik😄😄
Esma006 redflowers 18 haftaligim oğlum olucak inşallah ama hurafe bence yada daha ilerde çıkar bilemiyorum vajinadan göbek degilime kadar var sadece
As38- Tam tersi aşağıdaysa erkek yukarı çıkıyorsa kız derler benimki aşağıda erkek kız arkadaşımla aramda iki hafta var onun çizgisi yukarı doğru çıkıyor Kız bebeği 🤷♀️
As38- Bu çizgi olayı doğuştan bütün insanlarda var nerdeyse yaratılış hamilelikte belirginleşiyor aynı gögüs ucu gibi hormonlardan kaynaklı