sSevdaKocc kesinlikle öyle ben hem özele hem devlete gidiyorum oda son 2 ay kala gttm şehir hastanesine nts cekmediler erken dye özeldeki doktorum çekti 2 seferdir gttgmde bebeğin hareketlerini beğenmedi doktor serum takıldı tekrardan çekildi hareketleri duzelmis dedi bebeğin boynunda bir kordon dolanmış korkulacak birşey yok dedi devlette 2 dkkalik muayene başka bişey yok dedi varsa imkan ozellerin ilgisi alakası çok güzel sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz