Dilac Adetim 4 gün geçtiğinde test yaptım begatifti 2 gün sonra tekrar yaptım pozitif oldu doktora gittim ultrasonla baktı rahim kalınlaşmış gebeliğe hazır dedi muhtemelen yeni tutunuyo dedi kan tahlili verdim sonuç negatif başına gelen varmı
Sybellaa Dilac merhaba benim de dün testte silik çizgi vardı kan testim negatif. Ne kadar süre sonra yaptırdımız tekrar kan testini nasıl başta negatif sonra pozitif çıktı acaba
Minervabunny Dilac ay maşallah çok iyi ya hayırlı olsun çok sevindim sizin adınıza Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🧿 kan testinde negatif ve pozitif değer arasında kaç gün vardı peki🌸
Dilac Sybellaa ben en başta adetim 5 gün geçtiğinde test yaptım çıktı özel hastaneye gittim ultrasonla bakıldı doktor rahimde kalınlaşma var gebeliğe hazır muhtemelen daha yeni tutunuyo dedi sağlık ocağında kan verdim negatif çıktı doktorum gebelik değeri sonradan pozitife dönebilir dedi bekledim adetin14. Günü en sağlıklısı ozaman çıktı pozitif