afra119- Canlar nasılsıniz, benim ikinci sezeryanim olacak ilki zorunlu sezeryandi, 7 Marta gün verdi doktorum tam 38 haftaya, Çok heyecanlıyım 🙂Sizde durumlar nasıl gün aldınız mı?
Meriel afra119- sağlıkla gelsin 💕 35+2’yim ben de, 15 Mart için gün aldık biz de ama o zamana kadar durmaz gibi geliyor 🥹
omeryamac afra119- aa ben de ayni gundeyim sizinle benm de cuma 36+0 da kontrolüm var bakalm hangu gun verecek
omeryamac afra119- aa ben de ayni gundeyim sizinle benm de cuma 36+0 da kontrolüm var bakalm hangu gun verecek
myangelson afra119- 36+0 haftaligiz 39 a kadar bekleriz 39 da sezaryen yaparız dedi doktor gün vermedi 🥲😅
Gzde4507 afra119- 36+3 olcam 10 dk sonra ☺️ bugün gün verdi doktorum ⅚ martta aksilik olmazsa inşallah 🙏
myangelson afra119- hayır sezaryen 😅 işin tuhafı da o bende 38 de alır diye bekledim ama 37 den sonra sancı gelirse direk alırız eğer gelmez de normal devam ederse 39 da alırız dedi. Halbuki serklajli riskli gebeyim ve tansiyon sıkıntım da var 🥲🤷🏻♀️
gezentianne afra119- Benm hamileliği öğrendiğim an günüm belli olmuştu🤣 25.05.25 istiyordum ikinci sezaryen benim de 38+2 oluyor doktor aslnda 39 da alıyorum ikincide ama sorun değil dedi.
Mervecimmm afra119- 35+6 olduk az önce. Yarın kontrol var. Doktor daha önce 39. Haftaya 14 marta gün vermişti. Bugün akşama doğru belim ve kasıklarım sancılanmaya başladı tam olarak ne sancısı olduğunu anlayamadım. Enfeksiyon sancısına da benziyor, yalancı sancıya da bilemedim. Yarın kontrolüm var umarım o zamana kadar doğurmam 😁