Edevrim Arkadaşlar 9+5 haftalık gebeyim bu ay 2 defa leke gördüm bir ayın başlarında birde bugün. İster istemez korktum. Bir sorun teşkil eder mi ?
dygsss Edevrim nasıl bi leke kırmızı mı çok mu az mı yerleşme kanaması olabilir ama bence yinede bi doktorunuza sorun
deletedmom43191 Edevrim buna normal demek için muayene olmanız gerekir biz şimdi normal deriz bir sıkıntı çıkar haberin olmaz en iyisi doktor muayenesi😊
_biranneadayi Edevrim beyaz ve sarı dışındaki renkteki tüm lekeler düşük riski belirtisidir. Hemen doktora görün, gidebiliyosan acile git
Parinas Edevrim bende de tam 9 haftada lekelenmeler oldu ama kahverengimsi ve peçeteye geliyordu sildikçe sadece. Çok önemsemedim. 11 hafta olunca kanamam arttı ve kırmızıya döndü koştur koştur doktora gittim. Meğerse kanama alanı varmış ordan geliyormuş. Progestan iğne ve fitile başladım hemen kesildi şimdilik bi sıkıntı yok. Kahverengi lekelenme çok önemli değil ama sonuçta bi sıkıntı var doktora gitmek gerekir. Gerekirse ilaca başlatır
Edevrim Parinas benim sadece iç çamaşıra değmiş peçeteye birşey gelmiyor. Sizede geçmiş olsun inşaAllah birşey yoktur ya telaşlandım. Sizlerden de bilgi almak istedim ilk gebeliğim haliyle ekstra telaş oluyor bilmeyince
Sensitive Edevrim korkma hiç içini rahat tut ilk 3 ayda sağlıklı gebelerde de olabileceğini söylemişti doktorum. Ama tabi yine de doktor görüşünü alırsın
Parinas Edevrim siz yine de bi muayene olun bence. Belki geçip gider belki benim ki gibi artar belli olmaz. Önlemini alırsınız erkenden.
Esma006 Edevrim kahverengi mi doktorum kahverengi gelince korkmayın dedi kan gelince hemen acile git demişti
hamcokelek33 Yerleşme kanamasıdır diyenleri anlayamıyorum. Lekelenmenin hiçbir türlüsü normal değildir. Sanırım zaten randevu almışsınız, yanlış anlamayın sözüm size değil🥹 ama mutlaka doktora danışmak gerekir