Nilayy95 Kivircik01 prodoctor alırsanız güzel olur ben internetten altılı almıştım uyguna gelmişti ve bende kuruma izi hiç bırakmadı
fehuvenus Kivircik01 ben de 1 senedir prodoctor kullanıyorum ama son aylarda çok bozdu. Öncesinde hiç kuruma çizgisi vs. çıkarmazdı ama artık biraz bekleyince pespembe çizgi çıkıyor. Tabi sonuç negatif. Bir tanesini ekliyorum