Kızlar selam bat 22 yumurtlama 7 şubat. Adetimden 5 gün önce ilk idrarla erken gebelik testi yaptım maalesef negatif. Prodoctor markasını kullandım ve eczaneden aldım. Yumurtlamadan 10 gün sonra testi yapmış oldum. Sizce yanılma payı var mıdır testin?