Kızlar bu ikinci hamileliğim ilk hamileliğim çok rahatım hiç birşey kafaya takmıyordum ama o yavrumu 33 haftalıkken kaybbetşm karnımda kalbi durdu bu ikinci hamileliğim geç oldu ve tüp bebek tedavisiyle oldu ama bunda çok endişe be korku var içimde ne yapsam korkuyorum yatakda yatıyorum acaba yanlış mı yatıyorum ev yapımı cigköfte yiyorum acaba bişey olur mu bu arada da kabızlık yaşıyorum yavrum etkilenir mi diye korkuyorum çikolata yiyorum bişey olur mu site kafaya takıyorum 23 haftalık hamileyim her zamma hareket etsin diyorum etmeyecince çok korkuyorum bu korkum hiç gitmiyecek mi ayda 1 kontorkım var elimde olsa her zaman giderim ama olmuyor İnlallah bu korkum gider evladımı sağ saglim kucağıma alırım dua edin bana kızlar sağ saglim kucağıma alıyım evladımı