Merhabalar bugün 37. Haftaya girdim doktorum doğum öncesi kan testleri istedi. Test sonucun iyi fakat kanın pıhtılaşma aralığı geniş görünüyor bir hemotoloji uzmanına görünmemi istedi gebelikte kanamamın uzun olabileceğini belirtti.Protrombin zamanı olarak geçiyor değerim 14 saniye çıktı ( normal değer aralığı 9,8-13,7) aynı durumu yaşayan var mı ?