Nisannurr Maalesef artımed olduğu için güvenmiyorum. 17 Şubat beta 36 gelmişti. Bugün iki test yaptım aralarında fark var mı sizce koyulaşma olmuş mu ?
Elif5361 Nisannurr Yani bunu en güzel kan testinde öğrenebilirsiniz sabah sağlık Ocağında kan verin isterseniz yada ilk idrarda testi tekrarlayın sabah
cauuv1 Nisannurr kan testiniz zaten 17 sinde pozitif gelmis bidaha idrar testi yapmanın anlamı yokki. Bugün yine kan verip degeriniz 2 kat artmıs mı ona bakmanız lazımdı
Cessika Nisannurr hamile olmayanlarınkini net gösteriyor hamilelerinkini ise net değil ne tuhaf bir marka ya
Yzlm Nisannurr ben akşam yaptığınız testte silik bir çizgi görüyorum 🥰 kanda da cıkmış zaten . Birdaha kan verin bence iki katına cıkmış olması gerek şimdiden hayırlı olsunnn💚
Nisannurr Cessika belki benim değerim gösterecek kadar yüksek değildir bilmiyorum ki başka hamile olan yaptı mı onda nasıl çıktı bi bilgim yok