Ahhh kızlar herşey Yolunda giderken cuma günü aniden yüksek tansiyon ayakta bacakta şişme mide bulantısı ile acile geldim 5 gündür yatış verildi üzülüyorum erken doğum olur vs diye bugün tansiyonlarim düzeldi daha iyi 12/8 geliyor ama tedbir amaçlı bırakmıyorlar arada kalp çarpıntım oluyo bı anda böyle durum yaşayip geç doğum olan oldu mu iki hafta daha dursa iyi benim için kilosu 33+6 da 2340 gramdı iyi yani bı 3400 vs olsa kuveze de girmez en azından Moral verin bana ya😔😔😔