Kardelenak Bartın aktip dilara hanıma giden varmi doğum paketi vs varmış bilgi verebilirmisiniz gidenler
CansuBzr Buse041 ben ağustosta doğum yaptım doğum paketi almıştım 12. Hafta da 33 bindi muayeneler falan içindeydi bi görüşün doğum paketi daha uygun oluyor bir arkadaşım bilmiyormuş sadece doğuma 30 vermiş