Endoplazmik hakkah24 ya ben iyiydim bugün bir şey oldu doymak bilmiyorum ve ağlıyorum inşallah yarın resetlenirim sen nasilsin :)
Endoplazmik hakkah24 bazen çok duygusal oluyorum bir de 4 yaşındaki oğlumun hırçın tavırları beni üzüyor
hakkah24 Endoplazmik Hamilelik ve duygusal olmak.. Ayrılmak ikili😍Oğluşunuz da büyüyecek geçecek bugünler sabır❤️