Ezoo bende fazla yemem aslinda. Sadece bi defa ilk aylarda halka tatlı aşerdim. O günden beri eşim halka tatlı alır gelir eve 😂😂 bıktım artık😂 tatlı olsada yesem diye hic aklima gelmez .canım çekmez tatliyı yani. Ama gözünün önünde tatlı olunca yiyesi geliyor insanın😂😂