mervedgnn44 Merhabalar bebeğim beş aylık emmeyi bıraktık bir ay önce meme reddi yaptı şimdi de biberonu almıyor asla Mamayla besleniyoruz biberonu verince yemiyor kaşıkla verince yiyor biberon reddini nasıl çözebilirim Biberonla verince çok az yiyor Emmiyor da zaten bu çocuk nasıl doyacak kafayı yiyecegim yardım eder misiniz
ASE6154 mervedgnn44 doktorunuzla konuşun uygun görürse ek gıda tadımlarına başlayın, biberon için ayına uygun uç aldınız mı?
Rosegold27 mervedgnn44 biberon phlips avent al ucunu da del biraz aç çok dar demekki golden goat mamayı da al içir mis gibi işe yarat canım kime dediysem yaptı besledi
yigitinannesiiiii mervedgnn44 biberonun deliği küçük geliyor olabilirmi büyütmeyi denedinizmi hızlı akışlısını yani
Eliffyamann mervedgnn44 biberon ucunu açmak gece cok tehlikeli olabilir, hizli akış bogazina götürür allah korusun, ayına uygunmus zaten uçlar, hasta olduğu için huy değiştiriyordur, ateş iştahsızlık yapar bizim gibi düşün, cok zorlamadan biberon teklif et
mervedgnn44 3 farklı biberonunu var hepsiyle de denedim başlıkları ayına uygun yine de az yiyor kaşıkla verince yiyor gece de kaşıkla besleyemem ki nasıl yapacağım off
mervedgnn44 ASE6154 evet 6 aylık kullanıyorum başlığını ek gıdaya da iki hafta sonra başlayacağım şuan rahatsız öksürük ateş var acaba rahatsızlığından dolayı mı böyle normalde çok düşkündü biberona
umrumdadegil mervedgnn44 hastaysa çok normal yemek istememiş olması canım benim bebeğim de arada bir iştahı kesilir
mervedgnn44 Rosegold27 aptamil kullanıyorum memnunuz 3 farklı markanın biberonu var philips yok ama onu da alıp deniyeyim 😏
mervedgnn44 Eliffyamann denedim bu sefer de çok aktı boğazında kalıyordu 😢 belki bu durumda memeye geri döner diye sık sık teklif ediyorum inşallah döner
mervedgnn44 umrumdadegil normalde çok iştahlıdır umarım geçicidir az yiye yiye midesi küçülecek diye korkuyorum
Mzzz mervedgnn44 benim bebeğim 8 aylıkken emmeyi biraktirdik hamilelikten dolayı ama 3. Ayından beri meme reddi yaşadık ve canımdan bezdirmisti zaten 8. Aya kadar dayandım arada birçok mama denedim mamayı hiç kabul etmedi emmeyi bırakınca mecbur mamayı aldı ama bu seferde sadece kaşıkla icti birçok biberon denedim asla istemedi şuan 15 aylık hala kaşikla yiyor şaka giji bn çözüm bulamadım zaten artık yatarken veriyorum gün içinde normal yemek yiyor sizi çok iyi anlıyorum kaşıkla tam işkence annelik sabır işi gören Allah yardım etsin iyi sabır var sende diyordu 😂
mervedgnn44 gezentianne inşallah allahım çok istiyorum çok uğraştım sadece gece emiyordu onu da bıraktı inşallah geri döner bu ara sık sık teklif ediyorum
Mzzz mervedgnn44 aynen ama çok az içiyordu geceleri zaten mamadan sonra deliksiz uyumaya başlamıştı 10-11 aylık olunca gece beslenmesini kestim su veriyordum uyuyordu 🌸