Merhaba ben de 11 haftalığım son iki haftadır iştahım çok açıldı ne görsem canım istiyor böyle değildim bir de psikolojik bir şey oldu sanki yemeyince gözümde kalacak gibi normalde beslenme tarzıma dikkat ederdim gebelikte daha çok sağlıksız beslenmeye yöneldim