Kızlar 22 haftalık hamileyim. En başından beri midem bulanıyo doktorum prilam vermişti ama o kesmedi onun yerine zofer kullanmaya başladım çok iyi geldi. Bi süre kullandıktan sonra bırakmak istedim ancak her denemede başarısız oldum yeniden başladım. Sigorta karşılamadıgi için pahalı bir ilaç muadiline bakıyorum şimdi. 2.trimester de geçer dediler benim hala devam ediyo hatta son zamanlarda biraz arttı. Prizin diye bi ilaç duydum doktoruma da sorucam ama kullananlar yorum yazabilir mi?