Tini_minii Angel19 sabahları yataktan kalkar kalkmaz ilk işim kusmak neyse ki benim sadece sabah oluyor. Baş dönmem de vardı o geçti ama bu durum geçmiyor
Gulermom Angel19 22.haftamdayim son bi haftadır daha fazla bulantilarim 😊 zofer kullanıyorum ben ama biraz pahali olduğu için değiştirmeye çalışıyorum simdi
Angel19 Rmysacv of nasıl yapıcaz böyle hiç halim kalmıyor ağzımın tadı yok çok kötü bi durum :(( sizindir baya olmuş canım yandık desene
asli_13 35 hafta hala kusuyorum. Başlarda normal mide bulantısından kusuyodum. Son zamanlarda artık bebek baskı yaptığı şçin reflü oluşuyor reflüden kusuyorum
Ozbk38 Angel19 36+1 bugün hala çok fazla kusma ile acile başvuruyoruz. İlk bebeğim de de böyleydim doğumdan 3 4 gün sonraya kadar devam etmişti
myangelson Angel19 kusma değil de mide bulantısı devam ettiği için prilam kullanıyorum hala. 36+0 haftaligiz 🥲
bebegimmzgl Angel19 bende başlarda öyleydim ama 2 haftadır ilaç etki ediyor rabbim yardım etsin çok zor gerçekten anlıyorum
Oyku3005 Angel19 şuan oğluma hamileyim okadar sıkıntı çekmiyorum şimdilik ama kızımda doğuma bile istifra ettim gittim baya zordu allah size kolaylık versin en kısa zamanda geçer inşallah