Saraylokumu Kızlar 13+2 hamileyim. Göbeğim karnım işte belimin yanları falan çok kaşınıyor ya. Bunun sebebi nedir ? Kaşımadan duramıyorum
Deleted33000 Saraylokumu karın kaslarını geriliyor bebek buyudulce catlaklar olmasın bol bol yağla göbeğini
miroscumm Saraylokumu catlakk kremi, yağlar, nemlendiriciler surmeye baslayin göbeğiniz büyümeye başlıyor o yüzden oluyor eğer yeterince nemlendirmezseniz çatlaklar oluşur
BenimBalBidigim Saraylokumu Sürekli nemlendirmek gerekiyor kuruduğu ve deri gerildiği için öyle .. Çatlak olmaması için mutlaka sabah akşam sık sık nemlendir inşallah 🌸🙏🏻