Fsenas Kızlar selam 6 haftalık gebeyim. 2 güne bir ara ara kahverengi kanamam oluyor acile gittim herhangi birşey söylemediler. Yerleşmede olabilir diyip progestoran verdiler. Kadın doguma randevu bulamadım doğuda oldugum için.sizce ne olabilir?
Bebegimibeklerken__ Benim de olmuştu ama kanama alanı görmemişti doktorum kalbini de dinletmişti çok şükür. İlaç verdi iğne yapıldı bi kaç güne kesildi. Devam ettiğinde aramıştım normal demişti eğer ağrı olursa veya çok yoğun şekilde devam ederse gel demişti
Fsenas Bebegimibeklerken__ karın ağrım var adet olacakmışım gibi kasılıyor. Az gelmiş leke yarın doktor bulursam gidicem inşallah sizede çok olsun☺️
Rosegold27 Fsenas çok şükür hiç bir şey kalmadı ama sadece psikolojik olarak hala birşey olacak gibi hissediyorum halbuki hiç sorun yok canım bugün cinsiyet öğrendik hatta hareket vs bir oğlum daha geliyormuş😘