Mor-kelebek gunaymom canım benimde bat 24 dün kaset test yaptım çıkmadı kanda çıktı inşallah seninle vardır adet olana kadar ümit var 🤲🤲🌸
ynzl 3 gün kala prodoctor testim negatifti 3 gün gecikince silik çizgiyle öğrendim. İnsan dayanamayıp test yapıyor ben de yaptım ama en iyisi gecikme beklemek ❤️🙏🏼🧿