Kızlar merhaba. Yarın itibariyle 32. Hafta oluyorum 37. Hafta ise tamda bayram öncesine denk geliyor malesef. Evden çalıştığım için rahatım tabi ama ben 37. Hafta olarak bayramdan sonraki 2 Nisan tarihinde izne çıkmak istiyorum. Yani tam 1 hafta sonrasına atmam mümkün değil mi yaa doktora 38. Haftada gitsem bana 37 olarak rapor veremiyor mu yada sonra adet tarihimi değiştiremiyor mu ?