Minikmucizemmm26 aynen oyle csnim benim annem 1 hafta kadar kaldi sormadan gitmek zorudna kaldi 3 gunde gorumcem geldi o kaldi sonra tektim hep. 2 saat ara ile alarm kuruyodum hep. Yanimda birileri olunca ben kalkamasam onlar kalkiyodu. Esim de yanimizda yatmiyodu horluyodu oglum anlamiyodu sesleri ama ben saglikli uyku geciremiiodum. Zorlanmadim mi evet cok zorlandim gunduzleri oglum her uyudugunda bende uyuyodum. Ki nerdeyse 10 aylik hala o uyudugunda uyuyorum. Aksam esim gelince oglumuzun yanidna duruyodu bende gidip uyuyodum bebek uyaninca beni kaldiriuodu. Aslinda boyle anlattigimda yine cok uyumusum gibi oluyo ama her uyumam da 1 2 saat sonra kalktigim icin bu sefer uykum bölünüyor uykumu alamiyorum. Dogal olarak uykusuz kalmis oluyorum. Sana yemin ederim o gunlerimi o kadar cok ozledim ki.. oglumun gozumun onunde buyumesi cok mutlu ediyo beni ama inan ki o ilk gunlerindeki hallerini ne bilim agulamaya basladigi gunleri vs cok cok ozledim. Her snini hem yasayip hemde kaydetmeye çalışıyorum. Cubku bu zamanlari bir daha asla geri gelmicek… benim galeri batakligina dusesim geldi yatmadan bi 5 dk bakayim bi🥹🥹🥹