31 ocak kimyasal gebelik 1 subat kanama basladı,zaten hcg cok düşüktü normal adet gibi 3 gün geldi.Normalde 28 günde adet olurum şaşmaz,hiö ovulasyon yapmadım,bir yılda 2 normal gebelık ve düşük ve birde tüp bebek kimyasal yasadım ocakta.Toplam 3 negatif..Neyse bu ay ılk kez yaptım hayatımda ovulasyonu,13,14 gunler olacak diye bekledikce yok gelen giden..Derken bugün pik yaptı 19.gün yani..Diyeceğim o ki bakın dikkat edin pvulasyon testlerıne ,testimi de ekledim..
