Sedakoccam Anneler 14+3 haftalığım Dr mantar enfeksiyonu var dedi ama bende çok hafif kaşıntı şiddetli kasık ağrısı ve sarı akıntı vardı NEO PENATRON fitil verdi klavuzda ilk 3 ay kullanılmamalı yazıyor kullanan var mı