kardelen54 0-3 yaşta tedavilerini ekstra şeyler varsa onları yaparsanız toparlanma şansı çok yüksek oluyor siz bi kulaklığını flan alın yine iyi doktorlardan fikir alın. Az duyuyor diye anladım anlattığınızdan. Az duyması bile iyi bişey yada kulaklıkla dahi olsa iyi bişey hiç duymaması daha kötü, beterin beteri var lütfen üzülmeyin. Özele gidiyorsanız bazı hastaneler sırf para geçirmek için kulaklık aldırıyorlar aldırsınlar firmalarla anlaşmaları oluyor