Songlkaraduman Kbra46 sağlık ocağı iki kez vurulacağını söyledi birincisi 16 cı hafta da burulacakmış ikinciyi ne zaman vurulacağını söylemedi bana 16 cı haftayı bekliyorum vurdurmak için
Kbra46 Aysktr ben ilkini yaptırdımda ikincisinide unutmuşum şuan 29+6 ikincisini yaptırmak için geç kalmış olabilirmiyim ???
AZehraa Bana 19.haftada gel demişlerdi hala da aramadılar ilk doz için geç olabilir mi? Şuan 19+3teyim
Melike26 İlk dozun 20. haftada olması gerek normalde. 2. Doz ise bir ay sonrasında yapılıyor kızlar 😊