Hamişler yaaaa sizlere bi sorum olucak. Çok şükür bugün 12 haftalık olduk ve başından beri düşük riskim olduğundan doktorum çok sık kontrole çağırıyordu. Ama artık yeni kontrolüme 1 ay sonra gel dedi. Nasıl sabredicem bilmiyorum 🥹 bi yandan heyecanlı bekleyiş bi yandan da kötü şeyler geliyor aklıma ya bu süreçte gelişimi durursa diye Allah korusun. Sizler nasıl sabrediyosunuz 🥰🤭