mervemurat16 Busra6694 otomatikte hiç elle müdahale etmiyorsunuz bir ayara alıyorsunuz o şekilde devam ediyor manüelde ise sadece titreşim ayarı var sallama işlemini siz elinizle yapıyorsunuz