Kızlar bu hafta 27. Haftamdayım gün içerisinde çok yorulduğum oluyor bebek sanki az hareket ediyor. Yani hareket ediyor ama sanki bu hafta biraz az hareket etmeye başladı bende korkuyorum. Sizin hareketleriniz nasıl oluyor mesela hangi aralıklarla ve ne kadar sürüyor ? Hangisi normal bilmiyorum normalde gece yatmadan çok hareket ederdi şimdi yoruluyorum diyemi hissetmiyorum bilmiyorum ama sanki çok azaldı bu hafta sonu gördük iyiydi normaldede ultrasonda hep bi uyku halinde😔 şeker yüklemesinden sonra böyle oldu sanki