GizeemArslaann Kızlar selam. 17 haftalık hamileyim ve bu ikinci gebeliğim. Bebeğimin hareketlerini hala hiç hissetmiyorum. Normalde ikinci gebeliklerde 16.haftada hissediliyor diyorlar ama yardımcı olur musunuz acaba?
Mervecimmm GizeemArslaann ben de o kadar erken hissetmedim 24. Haftada falan belirgin şekilde hissetmeye başladım
Gamzeevrenn GizeemArslaann benimde ikinci gebelikte erken olur diye düşünmüştüm ama 19 da hissetmeye başladım 😊
deletedmom43191 GizeemArslaann 20 hafta ve sonrasında hissetmeye başlarsin…şimdi hissetmek istiyorsan tatlı birseyler tüket bol su iç sol tarafına yat belki hissedersin
Eymen0212 Ben 12 haftalıktan itibaren hissediyorum benimde ikinci gebelik 🥰 ilk zamanlar damar atar gibiydi şimdi hareket halindeyse nerde oldugunu anlayabiliyorum şuan bunu yazarken tekme attı 🥹
GizeemArslaann Hiçbir şekilde hissetmiyorum kızlar ya damar atması gibi bile hissetmiyorum. Korkmaya başladım açıkçası