Ogretmen 32 yle değerimi öğrendim. Yarın tekrar kan vericem bugün yine kaset test yaptım yükselmiş sanırım koyulaşmış.şu an 3+5 görünüyor. Var mı benim gibi olanlar
Nisannurr Ogretmen ya canım bugün yaptığının fotoğrafı var mı ? Benimde 17 şubatta 36 çıkmıştı bugün test yaptım aşırı silik çıktı kimyasaldan şüpheleniyorum da
Hazalclk Nisannurr merhaba bende 17 şubatta test yaptım çift çizgi ama silikti hastaneye gittim beta 121 çıktı
Nisannurr Hazalclk hangi markaydı testiniz? Benimki artımed 17 Şubat 36 çıkmıştı bugün testi yaptım böyle çıktı acaba kimyasal olabilir mi diye korktum
Hazalclk @“Nisannurr” ay abla bilemedim benimkisi böyle değil silikti ama bunun kadar değildi fotoğraf atıcam ama atamadım ilk defa kullanıyorum uygulamayı
Nisannurr Hazalclk mutlu resim yaz Google’a ordan fotoğraf yükle canım. Linki buraya kopyala. Hangi markaydı senin
Nisannurr Hazalclk aa senin benimkine göre koyu ama betanda yüksek tabi.. ben şimdi yine yaptım fark var mı sence
Hazalclk Nisannurr bence cuma günü bir daha yap daha net bir sonuç alabilirsin bence ve bence akşam yaptığın bir tık sanki pek anlamadım da üzmek de istemem seni
Ogretmen Nisannurr çok çok az var snki ama 6 saat ara az. Ben ertesi gün bile yapmıyorum en az 2 gün geçsin ki artışını gözle gör. Sağlıkla büyüsünler inşallah bebişler. Bende Bugün kan vereceğim bakalım ne kadar artmış.