ibcmom Shnkh siyah turp ve bal önerdi bana dr bi tık hafifledi ama gecmedi. 2.kez yaptım yatmadan iceceğim yine
Serenityyy1 Parol içebiliyoruz sadece maalesef🥲🥲 ılık duş iyi gelir vücut kırgınlığına bitki çayı cok önermiyolar gebelikte
ibcmom Shnkh carrefoursadan almıştım ben, pazarda, manavda vardır. içini oyup altına bıcagın ucuyla küçük Bi delik açacaksın. bardağın üstüne koyup içine bal dolduracaksın o ordan süzülecek. bardakta birikeni içeceksin
Selif1x Ilık su, bal, karabiber, zencefil ile geçirdim ben çok şükğr gebeliğimin başlarında. Her öksürdüğümde bebek düşcek diye geriliyodum ama yersizmiş tabii 😂