Serenityyy1 Çok kötü grip oldum içiyorum ben doktor içme dememişti 1 2 bardaktan bir şey olmaz bence😂😂 yoksa ağrıdan duramıyorum patlıcak
HazelSeren Serenityyy1 ay ne bilim şimdiye kadar kullanmadım ama boğazım baya kötü öksürük tutuyor bide
Sazenin Evet canım 2 bardağa kadar ıhlamur veya papatya veya nane limon içebilirsin, ballı sıcak sit de iyi geliyor boğaza çok geçmiş olsun🌸