Mucizee80 Accountant bn ilk gebeliğimde de kullanmstm bundada kullanyrm bu gebeliğimde 2 ay sadece pregnom Max kullndm sonra innate aldım
Yazmelegi_ incii_mom evet memnun kaldım ikinci gebelik düşünüyorum olursa doktoruma sorup aynısını kullanmayı düşünüyorum
Accountant Mucizee80 yutarken çok zorlanıyorum diğer kullandığınız ilaç küçük müydü doktordan değiştirmesini isteyeceğim ben
Mucizee80 Accountant hemen hemen aynıydı boyutları bende zorlanıyorm normalde hap yutmayı sevmyrum ama zorlansamda yutuyrum
Accountant momysss benim yutma fobim var o yüzden yutamıyorum normal biri yutabilir zaten bütün omega 3 ilaçlar bu şekilde innateden daha büyükler hatta ben yutamadığım için omega 3 kullanamıyorum maalesef
Burcak61 momysss 7. Hafta da başlattı şu an 15+1 im halen kullanıyorum memnunum bebeğin gelişimi de iyi gidiyor hatta benden bir hafta kadar ilerde
momysss Burcak61 ben henüz gebelik düşünüyorumda içeriğinde sanırım yeteri kadar folik asitte var ayrıca bi folik almama greek yok