Bugün kan testi verdim evdeki testlerinden birini de yaptım çok silik hayali bir çizgi vardı akşamüstü tekrar yaptım o testi fotoğrafını ekledim daha belirgin bir çizgi olmuş. Ancak kan sonucumda bişey yok . Test artımed markaydı. kan testinde yanılma olmaz değilmi?
