Lilmac 38+3 üm , doktor bugün çatın dar gibi normal zorlar gibi duruyor sezeryana daha yakın konuştu cumartesi sezeryan düşünüyor , sizce ne yapmalıyım normal doğumu beklemeli miyim ? Nst de sancım 40-50
1kopek1bebek Lilmac doktorunuz ne öneriyorsa o yolu izleyin allah korusun orda kaslara falan zarar gelse tuvaletinizi bile tutamıcak duruma gelirsiniz. Çevremde yaşayan var. Korkutmak istemem ama doktor en doğrusunu bilir. Bende normal doğum istiyordum ama bebişin kordonunda bir damar eksikmiş banada kesin normal yaptırmıcak😵💫
Balbebek012 Lilmac çatı dar olunca bebek çıkarken sıkışabiliyor bebeği de kendinizi de riske atmayın doktoru dinleyin en iyisi
Busehazal2303 Lilmac kesinlikle en sağlıklısı doktoru dinlemeniz ,okadar sanciyi seçip sonunda sezeryan olursanız öylede üzülürsünüz en azından hiç sanci çekmeden bebeğinizi kucağınıza almanız daha iyi gibi duruyor inşallah sağlıklısıyla gelir bebişiniz🌸
Opmiyimgebeyim En azından sancınızı bekleseniz daha iyi değil mi ? Çatı doğum anında şekillenir diyen doktorlar da var
Lilmac Opmiyimgebeyim şuan sancım oluyor ara ara ama 40-50 çıkıyor evet öyle diyorlar ne yapacak bilemiyprum
Lilmac 1kopek1bebek aa çok geçmiş olsun ❤️❤️doktora bırakacağım artık bu sancıyla cuma sabahı nasıl beklerim bilmiyorum gerçi :( sağlıkla gelsin yavrularımız
wherearetheavocados Lilmac doktorunuz özel mi devlet mi? Devlette ki bir doktor diyorsa güvenirim ama bunu bi özel diyorsa asla güvenmem başka bir uzman görüşü daha alırdım. İlk doğumumu özel de yaptım normal doğum istedim hiç bir sıkıntım yokken sezaryana gün verdi bende başka bir doktora muayene oldum ve normal doğum için bir engelim yokmuş kendi doktoruma normal doğum istiyorum dedim yapamazsın felan dedi kolaya kaçmaya çalıştı şimdi ikinci doğumum olacak nasipse o da özel de ama doktorum çok iyi sağolsun gece de doğursan ara gelirim diyor
Lilmac wherearetheavocados özel hastane ünlü bir , aynen annemlerde sizin gibi düşünüyor ama yorumlara bir bakın herkes farklı bir yorum yapmış
deletedmom43191 Lilmac yani doktor kesin bile konuşmamış gibi demiş eğer normal doğum istiyorsan bekle bence hem sancinda çıkıyormuş zaten
Lilmac deletedmom43191 aynen sancımda minikmminik çıkıyor ama korkuyorum işte ikisinden de :( hayırlısı öpsün
Parinas Lilmac çatın dar gibi demek ne anlayamadım. Ya dardır ya değildir. Çatıya bakıp kaç kg a kadar doğuracağını bile bilir doktor. Biraz havadan konuşmuş gibi geldi bana. Ben ilk gebeliğimde çatın müsait 4 kg a kadar doğurabilirsin dediler 4 kg doğurdum. Yani uzman bi doktor nerdeyse nokta atışı yapabiliyor. Bence karar vermeden önce bi doktor tavsiyesi daha alın. Gerçekten de dar olabilir bu da mümkün normal olsun diye diren demek de vebal almak olur. Ben olsam bi doktor görüşü daha alırdım özellikle devlet Hastanesi’nde
wherearetheavocados Lilmac herkesin görüşü farklı ben yaşadığımdan örnek verebilirim tercih tamamen size kalmış