Ya postuma gelen yoruma cevap vericem 4 saniye aralıklarla 3 reklam verdi yazacağım şeyi bir türlü yazamadım cidden bazen cinnet geçirtiyor ve silecek duruma geliyorum uygulamayı app storeden yorum olarak yazdım yani plus üyelik olsa yada reklam kaldırmak için ücret ödene bilse ödemeye razıyım gerçekten çok sıkıldım bu durumdan moderatör arkadaşlar siz bi geri bildirim yapamaz mısınız ? . ( bu yazıyı yazana kadarda 2 reklam hatta reklam içinde reklam izlemek zorunda bırakıldım)