Vestel klima kullanıp memnun olan var mı
Tugbaturkoglu61 biz kullanıyoruz memnunum💕
Tugbaturkoglu61 kullanıyorum memnunum
Tugbaturkoglu61 biz kullanıyoruz flora doğa inverter olanı
Tugbaturkoglu61 Vestel flora kullanıyorum memnunum.
Fatmaacylnn hangi modelini kullanıyorsunuz acaba
Tugbaturkoglu61 modelinin ne olduğunu hiç bilmiyorum