Mom_06 11 Şubat Salı günü hcg 21 çıktı 13 Şubat Perşembe günü 55 çıktı 18 Şubat Salı günü 350 çıktı arrış normal mi?(Pazartesi günü gel keseyi görürsün dedi)
hivda36 Mom_06 Normal geç döllenmedende yavaş ilerlere biliyor ama sizinki güzel ilerlemiş doktor gel kalp atışını duyarsın dediyse duyarsın o zaman doktor demiş ya sonuçta