Umaysrky Kızlar 23+3 haftalığim bazen yogun beyaz akinti oluyor fazla sekilde bunu yaşayan varmı su sızıyo olamaz demi
Umaysrky eceeelmn beyaz geliyo ama yoğun geliyo bazen doktor muayne etmedi test yaptirmalimiyim acaba
eceeelmn Umaysrky yani bembeyaz akıntı ara sıra bende de oluyor kokusuz ve yeşil değilse doktorum sorun değil dediğinden pek takılmıyorum.seffaf olan zaten doğal akıntıymış.
Umaysrky eceeelmn ya soyle bisey ben bugun akintimdan korktugumu suyumun gelio gelmicegini sordum oda direk bi test varmis oraya yolladi ama kizimdada akintim vardı yani o testi olmak dogrumu bilemedim