Saraylokumu tüm hamileliklerimde yaşadım. Ama 7 8 haftaya kadar oluyor bende. Öyle sadece peçeteye de gelmiyor bildiğin sızıyor burnumdan durup dururken. Sonrasında da dediğiniz gibi peçeteye geliyor abdest alırken falan kanla karışık geliyor sızıntı şeklinde. Doktor normal karşılıyor. Artan kan hacminden kaynaklanıyormuş