maviportakal_ 3 gün önce kahverengi lekelenmem oldu doktora gittim sıkıntı görmedi progestan verdi bu lekelenmenin ne kadar sürmesi normal görünce insan ister istemez endişeleniyor
gevezeyazar1 maviportakal_ bende 4 haftalıkken bi başladı 8 haftaya kadar progestan içmeme rağmen kesilmedi 8 haftadan sonra bitti
BabyBlueee maviportakal_ Benimde aynı 6 haftalık hamileyim progesten kullanıyorum daha yeni ama geçmiyor sorun da görülmüyor ultrasonda ama inşallah sıkıntı olmaz
maviportakal_ gevezeyazar1 pazartesi randevum var zaten en iyisi bekleyeyim o zamana kadar içim içimi yiyordu gideyim mi diye
azra52 Canım ben 6. haftadan 9. haftanın sonuna kadar gördüm progestan fitil olarak kullanıyodum doktorun ağızdan almamı söyledi ayrıca progestan serum ve ignesini de yaptı şuan çok şükür 13 haftalık olduk 🥰
azra52 maviportakal_ Bende bir de kan pihtilaşmasi var her gün hem iğne vurulup hem ecopirin içiyordum ona bağlı olarak ufak bir kanama alanım oluşmuştu ama ilacı bırakınca kanama alanı bitti ama kahverengi lekelenmem 3 hafta boyunca hep devam etti ve doktorum bunu normal karşıladı. Kırmızı ve parçacıklı olmadığı sürece korkma demişti
Selim_Alparslan maviportakal_ canım yerlesme kanamasi olabilir daha cok küçük dinlenmek gerekiyor evet ayakta cok duruyorsan oda tehlikeli olabilir. Evde dinlenme şansın yok mu hiç ?
maviportakal_ Selim_Alparslan maalesef öğretmenim ve küçük yaş grubu olunca ilgilenmek gerekiyor hep ayaktayım sadece teneffüslerde dinlenebiliyorum artık biraz daha dikkat ederim