Elacihangir Annekuzusu06666 inşallah canım güzel haberlerini bekliyorum ben çok mutsuzum sürekli bulantı çıkarma devam ediyor ilaca rağmen ,çok yoruldum :( daha 7 . Hafta bile olmadı
Hhgggddd Annekuzusu06666 beraber ilerliyoruz bende yarın 6+5 ve kontrolüm var inşallah sağlıklı güzel haberler alırız
Mervecimmm Annekuzusu06666 evet bende de korku var. İlkindr bu kadar korkup heyecanlanmamıştım. Bunda neden böyle oldu anlmadım
Hhgggddd Annekuzusu06666 yarın gideceğim evet ilk gebeliğim kalp durması sonucu kürtajla sonuçlandı biraz tedirginim açıkcası inşallah duyarım kalp atışlarını
Gulsahs İnşaallah güzel haberler alırsın bende yarın doktora gideceğim 2 ayın sonunda kızımı görücem😌
Mervecimmm Annekuzusu06666 nedense bunda hep erken doğuracam endişesi taşıdım. Öyle böyle 35. Haftaya geldim. Şimdi de belimde biraz sancı var. Yine korku yüklendi birden.Tecrübesizken daha cesurdum 😁Neyse ki yarın kontrlüm var.
GulsenUlu Ben de yarin kontrole gidiyorum 🥰 yarin 37+0 calisamaz raporu alip kontrole girecegiz, bakalim ne durumda 😅