Dün mama aldık(aptamil prosyneo 1) bebeğim 2 aylık dün saat 15.30 da mama verdim 60 ml akşam 7 gibi hem sulu ağız dolusu kustu üstüne ishal oldu . Bugün gene 60 ml verdim içti içtikten sonra ishal oldu ne yapmalıyım bu mamayı doktor önermişti bide yoğun bakımda kaldığında yeni doğduğu zaman bu mamayı vermişlerdi ne yapıcam bilmiyorum başka mama mı almak gerek bunu daha dün açtık