19+6 dayım 3 gün önce vurdular ilk gün bişey yoktu ama ikinci gün ağrımaya başladı tutulmuş gibi ve boynuma vurdu sanki çok fena tutulmuş gibi abartmıyorum hareket etmekte çok zorlaniyorum gece uyuyamadım soğuk kompres koydum o biraz rahatlatmis şimdi uyandım yine hafiften var boyun bolgemde ikinci dozu olmayı düşünmüyorum böyle olacağını dusunmemistim sol tarafımı baya etkiledi