Kızlar merhaba bugün perinatoloji bölümüne gittim ve kalpte parlaklık gözlemlendi ve ikili tarama testi orta riskli çıkmıştı. Fetal DNA ve Amniyosentez önerdi fakat detaylı ultrason yaptirmama 2hafta var o yüzden beklemek istedim. Doktorla asistanı kendi arasında konuşurken 2 3 kere parlakligin büyüklüğünden ve takibi yapılması gerekiyor dedi ve bilimsel dilde biseyler söyledi anlamadım o yüzden sonucu yükledim. Banada genelde down sendromlu bebeklerde olur dedi. böyle bir durumla karşılaşan var mı? Doktor gerçekten psikolojimi bozdu koydu ve bana da detaylı bir açıklama yapmadı.
