Sabinakuzey 6 +5 haftalik hamileyim . Ilk zamnalrdan beri kasik agrim vardi . Bazen butun gun boyunca hic olmuyor . Bugun butun gun kasik agrisi yasadim bebegin tutundugu sol tarafta .butun gun kasik agrisi surermi acaba ?
Minikkkerkekkinnannesii Sabinakuzey cnm doktora git ilk haftalar ağrı olmasını doktorlar iyi karşılamıyor. Benimde oluyordu ilk haftalarda kese yanında kanama varmış progestan ilacı verdi ağrılarım geçmişti.
Denizyadaaras Sabinakuzey bendede var 5+2 bizimde ve cok siddetli oluyor bazen uykudan uyandiriyor idrar tetkikimde lökosit ve eritrosit yuksek cikti yani kum döküyor olabilirmisim ve idrar yollarimda enfeksiyon var o yapiyor dedi doktor
Sabinakuzey Denizyadaaras yok bende yeni verdin testleri bende oyle bir sey cikmadi sukur.ama doktor normal dedi